۩•¸¸•۩ مملكة ومنتديات نـــور الشمــس ۩•¸¸•۩
تغير وزاري في المنتدي !!! 613623
عزيزنا الزائر::اسرة مملكة نور الشمس تتمنى لكم اسعد الاوقات
ادارة المنتدي تغير وزاري في المنتدي !!! 103798
تغير وزاري في المنتدي !!! 613623
عزيزنا الزائر::اسرة مملكة نور الشمس تتمنى لكم اسعد الاوقات
ادارة المنتدي تغير وزاري في المنتدي !!! 103798
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
رَبَّنَا آتِنَا فِي الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِي الآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ
رَبَّنَا لاَ تُؤَاخِذْنَا إِن نَّسِينَا أَوْ أَخْطَأْنَا رَبَّنَا وَلاَ تَحْمِلْ عَلَيْنَا إِصْرًا كَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الَّذِينَ مِن قَبْلِنَا رَبَّنَا وَلاَ تُحَمِّلْنَا مَا لاَ طَاقَةَ لَنَا بِهِ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا أَنتَ مَوْلاَنَا فَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ
رَبَّنَا مَا خَلَقْتَ هَذا بَاطِلاً سُبْحَانَكَ فَقِنَا عَذَابَ النَّارِ رَبَّنَا إِنَّكَ مَن تُدْخِلِ النَّارَ فَقَدْ أَخْزَيْتَهُ وَمَا لِلظَّالِمِينَ مِنْ أَنصَارٍ رَّبَّنَا إِنَّنَا سَمِعْنَا مُنَادِيًا يُنَادِي لِلإِيمَانِ أَنْ آمِنُواْ بِرَبِّكُمْ فَآمَنَّا رَبَّنَا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَكَفِّرْ عَنَّا سَيِّئَاتِنَا وَتَوَفَّنَا مَعَ الأبْرَارِ رَبَّنَا وَآتِنَا مَا وَعَدتَّنَا عَلَى رُسُلِكَ وَلاَ تُخْزِنَا يَوْمَ الْقِيَامَةِ إِنَّكَ لاَ تُخْلِفُ الْمِيعَاد

تغير وزاري في المنتدي !!!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الغربه قاسيه
مراقـب نور الشمس العــام
مراقـب نور الشمس العــام

انثى عدد الرسائل : 67
العمل : علي باب الله
المزاج : هادي

تغير وزاري في المنتدي !!! Empty
مُساهمةموضوع: تغير وزاري في المنتدي !!!   تغير وزاري في المنتدي !!! I_icon_minitimeالأحد يونيو 28, 2009 12:15 am

السلام عليكم ياحلوووووين ازيكم ..... تغير وزاري في المنتدي !!! 41490 تغير وزاري في المنتدي !!! 41490 .

طبعا البلد هنا فيها دمقراطيه وده كافيه في الشارع العام يعني اكلم زي منا عاووووزه ....

والدمقراطيه بقت بتاعت الكل حتي اللي مابيعرفش يكتبها او ينطقها بقي يطالب بيها .... scratch scratch

المهم انا ابل مرغي هنا بقول اهو بستعمل الدمقراطيه اللي من حقي في المنتدي ده...

يعني لا وزير يتكلم معاي ولاغيرو ...... اوك

انا لقيت المنتدي اليومين دول في مرحله تأهب وفي نكش فيه وبيغيرو حاااااجااات كتير .....
وطبعا مع اعلان حالة الطوارىء في المنتدي بقي كل مشرف يمسك الدستور بتاعو ويقره كويس يمكن يلاقي حق ليه ويبيع المنتدي . study study .. الله يفتكرك بالخير ياهاني ...

ماعلينا .....

طبعا الكل بيرفع صباعو وعاوز منصب .... فانا سمعت والله اعلم ان نور هتخلي كل الاعضاء مشرفين ومراقبين تغير وزاري في المنتدي !!! 21353 تغير وزاري في المنتدي !!! 21353 عندها وظايف بالهبل انتو بس لازم تعرفو اللي عليكم ابل متخدوا الوظيفه وتقدم اخلاء زمه لان فلوسنا مش بنلقيها في الارض طبعا وعيالنا مش احسن من عيالكم احنا برضو عاوزين نسفرهم بره ...
ايه ده الحوار بيتوه كده ليه احنا مالنا بعيال الوزره .... كده هدوووء هتحبسني ..... تغير وزاري في المنتدي !!! 617165

انا حبيت اقولكم انكم تاخدوا بالكم وتقدموا الطلبات ونبقي نتقابل بقي عند رمسيس اللي نقلوه....
علشان نوزع المناصب هناك ... ولو لقيتو عضو او مشرف مختفي اعرفو انو في وزير حبسو لانو خالف القوانين واكيد مش الوزير ايه اللي في بالكم اللي مغلبنا ... تغير وزاري في المنتدي !!! 553966 تغير وزاري في المنتدي !!! 553966 ..بس خليكم كووووول جدا وبلاش تشدو علي اعصابكم ...
[url=تغير وزاري في المنتدي !!! M12]تغير وزاري في المنتدي !!! M12[/url2

وبعدين انا عاوزه اريحكم فقلت انا أوفر ليكم الموصلات كمان لان الموضوع ده بيفرق مع هدوووء فقلت الهمر بتاعي تحت امركم مش الهمر اللي في بالكم ... تغير وزاري في المنتدي !!! 553966 تغير وزاري في المنتدي !!! 553966
.اللي في بالكم ده هجيبو لما استلم الاداره هنا واستلم الراتب. scratch ..... برضوا مش هجيبو من الراتب انتو عارفين انا هجيبو من فين ..... pirat ........

اوعوا تفهموا غلط انا قدمت اخلاء ذمه اسالو نور وكمان دادي عندو ورث احنا اسرة اسقرطيه ..
يارب اكون كتبها صح ....المهم الهمر بتاعي اهو...[/
color] ][url=تغير وزاري في المنتدي !!! S5]تغير وزاري في المنتدي !!! S5[/url

[color=blue]كل سبل الراحه متوفره اهو التكيف وكل حااااجه ...
اتنين وبلاش زحمه الرجاله لوحديهم والبنات لوحديهم .... مع ان الرجاله قليله في المنتدي ده و وفي خطه و الله اعلم انهم بيحولو يطفشو الرجاله مش ملاحظين ان الالوان بناتيه اوووي والورد في كل حته ..... انا بس بهدي النفوس .. Twisted Evil Twisted Evil .برضو مهما عملنا احنا منستغناش عن الرجاله امال ازاي نبين اننا احسن منهم ... تغير وزاري في المنتدي !!! 143743 .........

احنا نسمي بالله كده وكل واحد ياخد بالو ويقرء الدستور كويس اللي انسه هدووووء حطاه .. study .. وهدووء دي ست البنات ومهما بهدلتنا وجرجرتنا في الاقسام برضو بنحبها ... تغير وزاري في المنتدي !!! 553966 تغير وزاري في المنتدي !!! 553966 .
انا هبطل رغي واسلم بقي .

لا نسيت حاجه كمان اهم حاجه ...

بجد كلنا ملاحظين مجهود اللي نوور بتعملوا علشان تطور المنتدي اكيد طبعا مش لينا ....
اكيد لينا طبعا وبرضو مننساش مجهود عسلنا هدووووء ...... وفري هنقول فيه ايه ولا ايه اكيد هو وزير مهم في البلد دي زي وزير البترول كده ... بس ان شاء الله مش هنرفع عليه قضيه في الوقت القريب ... تغير وزاري في المنتدي !!! 553966
انا بس حبيت اشكر الاداره كلها علي التجديد ده والروح الجميله ومجهود كل الاعضاء والمشرفين ....
وعلي راي هدوووء جميعا لنرتقي بالمنتدي بس ياهدوءءء اللي ملهوش ايد يعمل ايه ... تغير وزاري في المنتدي !!! 619423 تغير وزاري في المنتدي !!! 619423 .

كل واحد ياشطرين يكتب اكتر حاجه عجبيتوا في تغير المنتدي ... واللي مش عجبوا كمان .؟؟؟؟
وايه يعني ليه المنتدي ؟؟؟
وحس بايه اول مدخل المنتدي ولقي فيه روح التعاون واكيد الروح المرحه ؟؟؟؟ تغير وزاري في المنتدي !!! 918769
واكتب وارغي كل اللي في نفسك وافتكر ان البلد دي فيها دمقراطيه pirat pirat ....
]
freeman
عضو نور الشمس
freeman

ذكر عدد الرسائل : 1129
العمل : سيب الطابق مستور
المزاج : مش اوى

مُساهمةموضوع: رد: تغير وزاري في المنتدي !!!   تغير وزاري في المنتدي !!! I_icon_minitimeالأحد يونيو 28, 2009 1:12 am

السلام عليكم ورحمة الله وبكاته

اهلا وسهلا بكل الاعضاء ، وبجد والله انتوا احلى اعضاء فى الدنيا

بس انا هغير كلمة اعضاء دى

وهقول ازيكم يا احلى اخوات فى الدنيا وربنا يديم بيننا المحبه دائما

شكر خاص وتحية خاصة الى اختنا العزيزة والغالية (الغربه قاسية) وكلكم شايفين مجهودها الواضح فى المنتدى

الموضوع قمة الجمال والروعه بارك الله فيكى اختنا الغاليه

اكيد والله والله احنا بنحاول لتطوير المنتدى ، بنحاول نعمل حاجة جديدة وطبعا كل ده مش من مجهود الادارة فقط

نحن اسرة واحدة ومتواحدة يصعب الفصل بين الاداارة والاعضاء ،، كما قلت نحن جميعا هنا اخوة فى الله

وكلنا هنا لازم نكون ايد واحدة ، الحمد لله اننا هنا ايد واحدة واسرة واحدة ودى على فكرة ميزة منتدانا المتواضع

نعم انا معكم انه هناك الكثير من المنتديات الكثيرة والجميلة ايضا ولكنها تخلو من روح التعاون

نحن هنا جميعا شخص واحد ، كلنا شخص واحد

وقد لاحظتم انه لا يوجد فرق ولا يوجد معامله خاصة

بين مدير وعضو ولا حتى مشرف

نحن نتفق على مبادىء معينه ولله الحمد رايت جميع الاعضاء وقد التزموها وهذا لانها من مباديئهم الاصليه

فاعضاء المنتدى ينتمون ولله الحمد تجمعهم صفه واحدة وهى الاحترام والذوق العالى وهذا يدل على حسن التربيه لهم فى منشاهم الاساسى

شكرا لكى اختنا الغربه قاسية على هذا الموضوع الذى فى ظاهره دعوة الى المرح ولكنه دعوة الى الحب والتصادق ونشر الحب بين جميع الاعضاء وفى كافه ارجاء منتداكم

بارك الله لكى اختنا الغاليه على هذه الدعوة الجميلة الرقيقة التى تدل على شخصية الغربه قاسية وعلى حسن اخلاقها وعلى اتشياء اخرى كثيرة

مشكورة اختنا مرة اخرى

وياريت تتقبلى مرورى الثقيل

تحياتى

freeman
عضو نور الشمس
freeman

ذكر عدد الرسائل : 1129
العمل : سيب الطابق مستور
المزاج : مش اوى

مُساهمةموضوع: رد: تغير وزاري في المنتدي !!!   تغير وزاري في المنتدي !!! I_icon_minitimeالأحد يونيو 28, 2009 1:27 am

تغير وزاري في المنتدي !!! 16

صحيح انا نسيت حاجة

بالنسبه للهمر

ده همر اصلى واسالونى انا

بس الهمر ده بتاعى الهمر الخاص يعنى ايش جابوا هنا

انا كنت بديه اه للاعضاء يتفسحوا بيه بس مش بتاع سفر ده

دا انا بدلعه ، يتفسح، يتمشى ويلعب ، ويروح البحر

لكن سفر معلش

انا هشوفلكم جمل غير حبيب قلبى اللى مالى عليا الدنيا 4*5

وطبعا كل الاعضاء هنا عارفين انه بتاعى

بس مش هيغلى على احلى واجمل اخوات واعضاء وهو لما يعرف هيفرح اوى وبالذات السواق بتاعى الخاص لما عرف فرح اوى

وحبيت اجيبه ليكوا عشان هو عايز يتعرف عليكوا

وده السواق بتاعى الشوفير بتاعى يعنى هو فى الخدمة وهو شغال بالشهر

تغير وزاري في المنتدي !!! Libo-pusinku-anim

يارب يقدر يخدمكم ويوصلكم فى المعاد

تحياتى

الغربه قاسيه
مراقـب نور الشمس العــام
مراقـب نور الشمس العــام

انثى عدد الرسائل : 67
العمل : علي باب الله
المزاج : هادي

مُساهمةموضوع: رد: تغير وزاري في المنتدي !!!   تغير وزاري في المنتدي !!! I_icon_minitimeالأحد يونيو 28, 2009 6:01 pm

اقتباس :
بس الهمر ده بتاعى الهمر الخاص يعنى ايش جابوا هنا
اولا انا معاي سك الملكيه اللي يدل ان الهمر ده بتاعي ...
ولو مش مصدقين انتو قرارو الهمر وهو هينطق بكل شعره وكفر فيه باسمي ...
شكرا لمرورك الخفيف يافري ..

اقتباس :
ايه يا بت انتى بتعترضى على اوامر الادارة العليا ،،،متخلنيش احطك فى دماغى اتقى شرى ،،،،اللى وقفوا

قدامى ندموا

اولا انتي ياهدووء بتتحججي وقاعده فاضيه بدوري حد تتشكلي معاه ...صح [url=تغير وزاري في المنتدي !!! S13]تغير وزاري في المنتدي !!! S13[/url
اعترفي انتي عاوزه تتخنقي معاي وبس .... طب منا قلت ..
اقتباس :
مجهود عسلنا هدووووء
شفتي بقي يعني انا نيتي سليمه ... انا ليه كلام مع نورر سيبكي براحتك كده تجري شكل الناس هنا ... وبعدين يا سيتي اعتبريني من هنا ورايح من حزب المعارضه هنا ... وكل المعارضه مش بتعارض حد غير هدوءءء ... الحرب قامت خلاص ياعسل ... لا مفيش عسل كمان ... وانا مش بخاف ... ومفيش سلام كمان ...

[quote]كل واحد ياشطرين يكتب اكتر حاجه عجبيتوا في تغير المنتدي ... واللي مش عجبوا كمان .؟؟؟؟
خلاص نستني الاستيل الجديد علشان نقول راينا ...وبرضو هستني هدووءء لما تفضي علشان نعلن الحرب عليها علشان الكل يستخدم اسلحتوا ...ونديها فرصه تعلن الاستسلام ....
اسعدني مروركم تحيااااااااااااااااااااتي
:

تغير وزاري في المنتدي !!!
صفحة 1 من اصل 1